fbpx

Cine sunt eu și ce mă recomandă pentru a construi un brand personal?

DSC_7265_pp

Când eram mica visam să devin medic. Unul care inventează leacul pentru diabetul de care suferea bunicul meu. Visul ăsta a ținut pana în clasa a XI-a când o broscuță i-a pus capăt. Nu una oarecare ci una vie, pe care trebuia să exersez disecția.

Shift către ce altceva îmi mai place în afară de a fi olimpică la biologie și literatura română: economie. Profilul chimie biologie a presupus însă să recuperez zecile de ore în care colegii de la alte specializări se perfecționau, așa că în marea mea nebunie, una susținută emoțional și financiar de părinții mei, parcurg pe fast forward materia necesară pentru a da examen la FSE.

Cum îmi place să fac performanță peste tot, iar managementul suna bine, termin șefă de promoție și glorios îmi caut de lucru… Ca manager. În scurt timp standardele mele scad, realizând că nimic în afară de abilitatea de a învăța, nu mă recomanda pentru a avea un post de conducere. Așa că mă angajez ca asistent marketing la o firmă mică ce comercializa calculatoare.

Fulminanta carieră de întocmit oferte – asta se înțelegea prin marketing acum nșpe mii de ani – se încheie din cauza unui leu. Unul în plus, greșit la o oferta trimisă către un prieten antreprenor al șefului meu de atunci, leu care mi-a atras demisia în urma crizei lui de furie.

Am stat acasă câteva luni, fără mari perspective. Dacă mă gândesc, au fost cele mai liniștite din viața mea. Un fel de Dolce far niente.

Am aflat apoi că exista un post de preparator la Universitate, și deși mă calificam pentru concurs, am ezitat pentru că nu era visul meu să vorbesc în fața a sute de oameni. Deloc. Ba dimpotrivă. Analizând însă rațional avantajele și dezavantajele, am decis să mă înscriu, sa dau concurs și sa devin doamna profesoara. Cu greu am trecut de emoțiile sufocante ale primului an, cu greu și cu multă exigență revărsată asupra studenților mei.

Au urmat 7 ani de predare, cercetare, bucurii, rodaj. La un moment dat am simțit ceasul biologic și am devenit mamă. De două ori.

La un an după al doilea copil, în CIC fiind, am simțit sa fac și altceva în afara de a preda. Ioana Balaban a fost cea care a avut încredere în mine și alături de care am susținut vreme de an ateliere de povești și creație pentru copii la cea mai mare librărie din Brașov.

DSC_7228_pp
13765863_1807652356140750_6229338769151277061_o
Apoi am demarat întâlnirile Business MoM Club, care au început prin a se numi Mămici de poveste. La un moment dat am primit o propunere de sponsorizare a activității și așa a luat ființă Happy Moms.

 

M-am ocupat singură timp de doi ani de tot ce înseamnă strategie și management operativ și implementare, am realizat de la afișe până la comunicare, de la strategie, la organizare evenimente, de la branding la confirmări și plăți, de la promovare la fundraising.

Boala m-a determinat sa iau decizia de a accepta ajutorul, și astfel, împreună cu echipe de femei determinate și dornice sa facă bine, azi activăm în Brașov, București, Sibiu, Cluj, Făgăraș, Alba-Iulia și București.

După trei ani, am realizat ca efectele acțiunilor mele au creat ceea ce numim azi brandul Happy Moms – comunități de antreprenoare din pasiune care se sprijină reciproc și care susțin educația financiară a copiilor și educația antreprenorială a tinerilor.

Așa că, din dorința de structura, după un master și un doctorat în management, m-am întors la școală și am finalizat studiile de Master – Gestiunea campaniilor de imagine.

Nominalizarea la premiul Global Woman Awards România – secțiunea Inspirational – a fost o surpriză și o onoare, iar câștigarea acestuia a venit ca o recunoaștere a întregii activități de până acum.

Anii de studiu, experiența personală și profesională și mai ales pasiunea pentru ceea ce fac și pentru a vedea femeile din jurul meu având succes mă motivează să încep această călătorie alături de tine către un brand personal memorabil.

52151462_2330922297147084_8843187935609094144_o