fbpx

Ești în căutarea menirii tale? Îți dorești să devii recunoscută ca profesionist în domeniul în care activezi? Ai o afacere la început de drum?

beBranded este cartea care, printr-un mix de aspecte teoretice, exemple și exerciții care aduc inclusiv perspective emoționale și spirituale, te conduce spre construcția unui brand personal unic și memorabil.

Și da! Îți insuflă o atitudine de învingătoare!

„Brandul personal reprezintă ceea ce oamenii spun despre tine când nu ești cu ei în cameră, deși mai important este să descoperim de ce așa cum spunea Chris Drucker. Este suma experiențelor pe care toți cei cu care ai interacționat – inclusiv vecinul tău – le-au avut cu tine.
DSC_7265_pp
Despre mine, Dana Lupșa

Am descoperit noțiunea de brand personal în 2016, datorită unei femei care m-a fascinat în totalitate.

Dacă până la acel punct tot ceea ce făcusem în direcția construirii propriului brand fusese pur intuitiv și din pasiune, acela a fost momentul în care am decis să urmez un master, Gestiunea campaniilor de imagine, unde am descoperit rețetele pe care le aplică marile companii și că ele se pot aplica și asupra afacerilor mici pentru a le transforma în branduri memorabile.

Sunt lector universitar doctor în management, brand developer pentru femei antreprenor, am fost numită profesoara de management a mămicilor și o campioană a motivării femeilor care își doresc o afacere de succes.

Am scris această carte cu gândul de a împărtăși din experiența mea, pentru a îmi spune povestea și a te îndemna și pe tine să beBranded.

Dana Anghelescu – Editor carte, Manager Libris Editorial

Dana Lupșa este o militantă pentru autenticitatea asumată și este un model de succes, iar volumul „BeBranded” se subscrie acestei direcții, constituind un instrument extrem de util pentru înțelegerea noțiunilor și strategiilor de branding. Cartea este însă, mai presus de toate, o carte motivațională care ne inspiră să studiem mai întâi fondul naturii proprii pentru a putea desăvârși o formă autentică și de valoare.

Raluca Todor – Lector universitar doctor, titular disciplină Branding

O cunosc pe Dana de mai bine de un deceniu și am realizat destul de repede că este „croită” să lucreze cu oamenii. O admir pentru multe lucruri, dar mai cu seama o admir pentru faptul că alege să își investească energia în lucruri cu însemnătate, care fac o diferență.
Ca profesor de branding, găsesc cartea „BeBranded” un excelent instrument practic de lucru cu masteranzii în cadrul cursurilor de branding personal.

Ce vei găsi în această carte?

Foarte pe scurt: un model în 5 pași prin care vei putea ajunge de la analiză interioară la crearea propriului brand personal memorabil.

90% din ceea ce reprezintă un brand personal este fondul, conținutul – partea de abilități, expertiză, valori, pasiuni, talente, misiune, viziune personală iar doar 10% reprezintă partea văzută – culori, nuanțe, simboluri, alături de ton, mesaje – adică forma brandului.

Partea de identificare a fondului este de cele mai multe ori atribuită unui brand strategist, dar cu ajutorul cărții beBranded, ai parte de ghidaj și poți parcurge singură acest proces de clarificare a propriei imagini.

Pentru a aprofunda subiectul brandului personal pe cont propriu, îți recomand să achiziționezi cartea împreună cu varianta de curs online ce cuprinde 9 module video care completează perfect informațiile din carte cu exemple și exerciții.

Bonus, vei avea acces la un grup exclusivist pe Facebook unde îți voi răspunde cu drag la întrebări și vei putea interacționa cu alte femei care fac afaceri din pasiune.

Știi care este diferența dintre imaginea ta reală, imaginea dezirabilă, imaginea socială și cea publică?

Dacă aș întreba cinci persoane care te cunosc ce anume te face unică, ar spune același lucru pe care l-ai spune și tu?

Alina Leahu - Psiholog

Gabriela Crăciun - Antreprenor

be Branded vine cu două capitole dedicate imaginii tale, care te vor ajuta să înțelegi diferitele tipuri de imagine și prin exerciții, să ajungi la o aliniere a lor.

Odată ce ai învățat cum să stabilești care este imaginea ta, mergem mai departe spre a descoperi părțile care pot fi îmbunătățite și felul în care poți face asta.

La finalul fiecărui capitol vei găsi cele mai importante idei, un mic rezumat al acestuia.

Te întrebi de unde vei ști cum să aplici toate conceptele pe care le regăsești în carte?

Sunt alături de tine, draga mea! Am avut grijă ca fiecare idee să fie explicată și exemplificată, astfel încât, atunci când vei termina cartea, să fi reușit să îți definești misiunea, valorile, arhetipul de brand, factorii de diferențiere și multe altele.

Altfel spus, vei afla tot ce ai nevoie, din aceste capitole:

Am adus la un loc în această carte:

Povestea mea

Suntem o sumă a experiențelor noastre și sunt sigură că tot ceea ce m-a adus unde sunt azi e departe să fi fost o întâmplare. Îmi doresc ca experiența mea să inspire și să motiveze femeile în căutarea misiunii și a pasiunii vieții lor.

Informații teoretice

Cred cu tărie în ideea de învățare continuă, astfel încât îmi iau lecțiile atât din cărți cât și de la oamenii din jur și din ceea ce trăiesc zi de zi. Astfel, îmi pun expertiza pe foaie, structurat, pentru a fi ușor de urmărit și de înțeles de către toată lumea.

Exerciții practice

Știu că nu doar mintea trebuie hrănită pentru a ne dezvolta, ci și sufletul. Pentru asta, zona de exerciții vine și cu un strop de spiritualitate care să ne aducă în contact cu inima, sufletul și emoțiile.

Resurse gratuite

Pe parcursul cărții veți găsi diferite trimiteri către resurse pe care le consider utile și le recomand cu încredere. Site-uri, cărți, studii – vin ca o completare a părților din mine pe care le-am pus în beBranded, formând astfel un tot pe care îl consider desăvârșit.

DSC_7251_pp
Este pentru tine dacă:
  • Ești în căutarea a ceea ce te face unică și irepetabilă.
  • Vrei ca felul în care te văd ceilalți să fie aliniat cu tine însăți și să transmiți o imagine clară și reală.
  • Vrei să ai un brand personal autentic și puternic și cauți să înțelegi exact ce înseamnă asta și cum poți ajunge acolo.
  • Ești în plin proces de redescoperire a resurselor tale interioare și ai nevoie de instrumente care să te ajute în acest proces.
  • Consideri că emoțiile și spiritualitatea sunt esențiale în a îți defini și croi calea.
  • Îți place să citești, să studiezi singură și să poți să revii oricând la informații și exerciții.
  • Ești o femeie care face totul din pasiune și îți dorești ca asta să se transmită prin brandul tău personal.
„Brandul personal este o construcție autentică, bazată pe identificarea și comunicarea constantă a următoarelor elemente: puncte tari – abilități și expertiză, valori, misiune, viziune.”

Cristina Oțel – Trainer și Coach, Fondator Soul Bloom

Un mix îndrăzneț de pragmatism și spiritualitate, cartea este pentru tine dacă ești pregătit să îți asumi responsabilitatea de a lucra activ la șlefuirea brandului tău și de a te arăta lumii așa cum ești cu adevărat.

Gabriela Brașoveanu – Director de marketing, Specialist comunicare

Este o carte care te ajută să te redefinești, iar imaginea din oglindă să devină armonioasă. Este un abecedar în materie de brand personal și îți oferă toate instrumentele, fără a fi nevoie să deții cunoștințe specializate. Informația este bine structurată, accesibilă și practică. Este o carte care se citește cu pixul în mână, cu inima deschisă și cu multă bucurie. Este și un jurnal special de viață al Danei Lupșa și sunt sigură că va sădi semințe magice în sufletul și  mintea cititorilor.

 

Sunt profund recunoscătoare tuturor celor m-au susținut în a scrie această carte și tuturor celor care au contribuit la visul de a lansa un manual de branding personal pentru femeile care fac lucruri din pasiune: soțului meu, celor doi copii, părinților mei, prietenelor mele de suflet, Dariei Boeriu – care a realizat ilustrațiile, un copil incredibil de talentat, editurii Libris!

Recunoscătoare sunt și pentru comunitatea de femei minunate care mă inspiră și mă îndeamnă să îmi duc misiunea mai departe, aceea de a ajuta femeile să aibă o imagine autentică și memorabilă, să fie recunoscute ca fiind profesioniste în domeniul lor de competență și să aibă o atitudine de învingătoare.

Exact asta vei realiza și tu dacă vei parcurge această carte și vei alege să beBranded!